جدیدترین مدل های سینک ظرفشویی خارجی برای یک آشپزخانه مدرن

 سینک-ظرفشویی-خارجی (10).jpg

سینک ظرفشویی از لحاظ شکلی تنوع زیادی دارد مثل نمونه های تک لگنه مستطیل شکل و بزرگ (با عمق استاندارد ۲۵ یا ۳۰ سانت)، دو لگنه کاسه ای یا چهارگوش با اندازه های برابر، دو لگنه کاسه ای یکی بزرگ و یکی کوچک بهمراه محفظه زباله، و مدل های سه لگنه که یک لگن کوچک در وسط و دو لگن بزرگ در اطراف دارد، در این مدل لگن کوچک وسطی حاوی محفظه زباله و تخته برش مواد غذایی است.

سینک-ظرفشویی-خارجی (9).jpg 

البته فضای کانتر آشپزخانه را هم باید در نظر بگیرید اگر آشپزخانه کوچک است مثل نمونه های تک دیواره، نیازی به خرید سینک بزرگ ندارید، نمونه های تک لگنه مسطتیلی تمام نیازها را پوشش خواهند داد.

 سینک-ظرفشویی-خارجی (11).jpg

سینک در سایزهای متنوعی تولید می شود، فرقی هم نمی کند سینک ظرفشویی خارجی باشد یا ایرانی، همه از یک جور استاندارد پیروی می کنند. اما در جنس و متریال ممکن است نمونه های خارجی تفاوت زیادی با نمونه های داخلی باشند. طریقه نصب نیز در اینجور سینک ها متفاوت است. در نتیجه قبل از خرید نیاز دارید یک سری اطلاعات را بدانید تا انتخابی درست مناسب با نیازهایتان داشته باشید. در پایین به معرفی این نکات مهم می پردازیم.

 سینک-ظرفشویی-خارجی (12).jpg

معمولا گوشه ها در آشپزخانه بلا استفاده باقی می مانند در حالی که با نصب یک سینک ظرفشویی در کنار صرفه جویی در فضا، ظاهری متفاوت و خاص به دکوراسیون آشپزخانه می دهید. شکل های زیر تعدادی از طرح های خلاقانه سینک ظرف شویی خارجی و ایرانی مخصوص گوشه آشپزخانه را نشان میدهد.

 سینک-ظرفشویی-خارجی (13).jpg

برای آشپزخانه های کوچک گزینه دیگری هم پیش رویتان قرار می گیرد و آن سینک های طراحی شده برای کنج آشپزخانه است. در آشپزخانه کوچک باید از سانت سانت فضا استفاده حداکثری را ببرید.

 سینک-ظرفشویی-خارجی (3).jpg

مدل های چدنی زیبا و چند رنگ بوده و استحکام بیشتری هم دارند ولی سنگین بوده و هنگام نصب آن باید با ساپورت خوبی همراه باشد. مدل های کوارتزی یا گرانیتی هم از لحاظ زیبایی و لوکسی بی رقیب هستند، ضمن اینکه ضد لک و ضد خش و ضربه نیز هستند.استیل ضد زنگ، کوارتزی یا گرانیتی، مرمری، شیشه ای، چدنی و … تعدادی از نمونه های پرطرفدار امروزی هستند.

 سینک-ظرفشویی-خارجی (14).jpg

مدل های استیل ضد زنگ در کنار قیمت پایین برای دکوراسیون های امروزی مناسب بوده و ضد لک هستند.

سینک-ظرفشویی-خارجی (15).jpg 

در ادامه انواع مدل های جدید سینک ظرفشویی خارجی را برای شما عزیزان قرار داده ایم که امیدوارم خوشتان بیاید.

سینک-ظرفشویی-خارجی (1).jpg

سینک-ظرفشویی-خارجی (2).jpg

سینک-ظرفشویی-خارجی (4).jpg

سینک-ظرفشویی-خارجی (5).jpg

 

 سینک-ظرفشویی-خارجی (6).jpg


سینک-ظرفشویی-خارجی (7).jpg


سینک-ظرفشویی-خارجی (8).jpg