پنت هاوس های شیک و جذاب و مدل های جدید طراحی پنت هاوس

 penthouse design models (16).jpg

پنت هاوسی که در زیر مشاهده می کنید پر از جزئیات شیک و جالب است، رنگ، بافت و لایه های متفاوت در طراحی داخلی این خانه، فضا را بی نهایت متنوع و لوکس نشان می دهد. در حقیقت این سه عنصر رنگ، بافت، لایه بندی و ضخامت مواد هستند که میزان لوکس بودن یک خانه را تعیین می کنند. در دکوراسیون اتاق نشیمن، آشپزخانه و اتاق خواب این پنت هاوس از فرش دستباف ایرانی استفاده شده که محیط را کاملا تحت تاثیر قرار داد و به آن جذابیتی جسورانه بخشیده است.


 

 penthouse design models (24).jpg

بخصوص در اتاق خواب که بیشتر عناصر به رنگ خنثی هستند، فرشی دستباف به رنگ آبی زیر تخت پهن شده که گرمای خاصی در اتاق ایجاد کرده است.

 penthouse design models (21).jpg

 با اجرا کردن برخی از طرح هایی که در این آپارتمان ها بکار رفته ما می توانیم مقداری از این حس لوکس بودن را هر چند به میزانی کم در خانه خود ایجاد کنیم. بنابراین سعی کنید با دقت تمام جزئیات طرح های آورده شده در پنت هاوس های زیر را در نظر بگیرید تا بتوانید مدل هایی شبیه به آنها را در خانه خود پیاده کنید.

 penthouse design models (20).jpg

پنت هاوس خانه های مدرن عمدتا هم معنی با لوکس بودن است. وقتی اسمی از پنت هاوس می آوریم ناخودآگاه ذهنمان به سمت خانه ای گران قیمت با طراحی داخلی باشکوه و فاخر می رود که در واقعیت نیز همینطور است. اما دلیلی ندارد که چون این خانه های هیچوقت در دسترس ما نخواهند بود به آنها بی توجه باشیم و از ایده های طراحی و لوازم شیک آنها الهام نگیریم.

 penthouse design models (18).jpg

پنت هاوس ها معمولا باید دکوراسیون شاد و دلنشینی داشته باشند و در آنها از المان های رنگی زیادی استفاده شده باشد . نور در دکوراسیون پنت هاوس بسیار نکته مهمی است . نباید بگذاریم آیتم هایی که در اتاق قرار می گیرد جلوی نور ورودی از پنجره را بگیره و از شلوغی زیاد پرهیز کرد. در ادامه مطلب ادامه عکس های پنت هاوس های خارجی فوق العاده را ببینید و لذت ببرید:

 penthouse design models (17).jpg

 penthouse design models (23).jpg

 penthouse design models (14).jpg

 penthouse design models (13).jpg

 penthouse design models (12).jpg

 penthouse design models (10).jpg

 penthouse design models (9).jpg

 penthouse design models (7).jpg

 penthouse design models (5).jpg

 penthouse design models (4).jpg penthouse design models (3).jpg

 penthouse design models (2)_Copy1.jpg

 penthouse design models (2).jpg

 penthouse design models (1)_Copy1.jpg

 penthouse design models (1).jpg

منبع : http://moblima.ir/1396/07/05/new-penthouse-design-models-modern-homes