۱۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

ایده هایی برای تغییر دکوراسیون خانه در فصل پاییز

کارهای ساده و کوچک برای تغییر دکور خانه پاییزی شما

-changing-home-decoration-in-the-fall (21).jpg

بیایید صحنه را تنظیم کنیم:آیا برای تغییر آماده هستید و می خواهید فضای خود را با برخی از رنگ های گرم و غنی تغییر دهید، شما هنوز هم می توانید رنگ را ترکیب کنید. ما ایده های رنگ پاییزی را می توانیم برای هر اتاق مجزا در خانه یا آپارتمان پیاده سازی کنیم.

  • ۰ پسندیدم
  • ۰ نظر
    • پنجشنبه ۲۳ شهریور ۹۶

    20 کار خوب برای روح بخشیدن به دکوراسیون داخلی منزل شما

    کارهایی که با انجام آن دکوراسیون داخلی منزل تان را متحول می کنید

    inspire-interior-home-decoration (1).jpg
    یکی از ساده ترین راه های تبدیل کردن یک اتاق خواب خسته و کسل کننده ، کشیدن ملافه های رنگارنگ در اتاق خواب است. تعویض بالش های نرم و راحت و خوش رنگ با بالشت های بی روح و ساده تحولی اساسی و چشم نواز در قبل اتاق خواب ینی تخت خواب ایجاد می کند. اضافه کردن لوازم جانبی هماهنگ مانند لامپ ها، پرده ها و دیوارهای هنری، محیط را چشم نواز می کند، و باعث می شود که اتاق خواب شما یک نقطه داغ طراحی در منزل شما باشد.
  • ۰ پسندیدم
  • ۰ نظر
    • سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶

    10 نمونه تزیین اتاق خواب فوق العاده که هرکس آرزو دارد چنین اتاق خوابی داشته باشد

    در تزیین اتاق خواب خود را با دیدن این عکس های زیبا تجدید نظر کنید

    10-specimen-decorating-a-wonderful-bedroom (1).jpg

    تزیین اتاق خواب ساده خواهد بود اگر با بهترین رنگ های الهام گرفته شده از طبیعت اتاق خواب زیبای خود را طراحی کنید . طلایی، پرتقالی و قرمز همه با هم یکپارچه می شوند برای ایجاد یک دکوراسیون اتاق خواب بی عیب و نقص و گرم. این که آیا شما از آنها در تختخواب یا پنجره استفاده می کنید فرقی نمی کند ، این رنگ های گرم هر فضای استانداردی را به یک فضای سطح بعدی شده تبدیل می کند که باعث می شود بهتر تر از همیشه لذت ببرید.

  • ۰ پسندیدم
  • ۰ نظر
    • دوشنبه ۲۰ شهریور ۹۶

    خانه ای کوچک در اتریش با طراحی دکوراسیون کاربردی و خاص

    خانه ای با معماری فوق العاده و دکوراسیون داخلی زیبا که حتما باید ببینید

    Simple_Living_Gudrun_House_Sven_Matt-2.jpg

    به خانه دوست داشتنی Mellau در اتریش خوش آمدید،همانطور که معماران Sven Matt توضیح می دهند این خانه برای یک زندگی ساده ساخته شده است. طراحی این اقامت کوچک بسیار فراتر از ساده است، زیرا من فکر می کنم که این خانه تمام آن چیزی را که صاحب خانه می تواند بخواهد و  یا نیاز داشته باشد را ارائه می دهد. با مجموع مساحت 90 متر مربع و بودجه 170 هزار یورو. توسعه دهندگان این آپارتمان دو خوابه ویژه این خانه را از عناصر ساخته شده از چوب و از پایه بتن ایجاد کرده اند.

  • ۰ پسندیدم
  • ۰ نظر
    • يكشنبه ۱۹ شهریور ۹۶

    تعریف سبک دکوراسیون داخلی برای خانه های ساحلی مدرن

    سبک دکوراسیون داخلی در خانه های ساحلی چگونه باید باشد

    interior-decoration-for-modern-seafront-homes (4).jpg

    ما امیدواریم در این مقاله بتوانیم اطلاعات خوبی را در مورد دکوراسیون خانه های ساحلی برای شما عزیزان ارائه نماییم اطلاعاتی که برای بسیاری از طراحان حرفه ای دکوراسیون بسیار پراهمیت و مهم است.   در طول سالها، طراحی دکوراسیون ساحلی کمی از مدل های دکوراسیون منزل عقب مانده است و  این سبک از تنوع دور شده و به یکنواختی گرویده است و اکثر خانه ها تنها تبدیل به یک اتاق پر از عطر و گل و  لوازم جانبی تاریخی تبدیل شده. این موضوع یک حقیقت انکار نشدی است اما می شود همه چیز را به هم ریخت و طرحی نو بپا کرد. در واقع، این در یک زیبایی شناسی ظاهری ظریف و ساده خلاصه می شود. این اتاق ها برای ایجاد یک پناهگاه از هجوم زندگی روزمره بنا می شوند و چه کسی این را نمی خواهد؟ هنگامی که در این نوع دکوراسیون درست به این مقوله پرداخته شود، حتی فضاهای ساحلی ساده بیشتر مورد پسند می شوند و انسان را به خود جذب می کنند. اگر شما هم در حصار مدرنیته هستید، با ما همراه شوید . ما قصد داریم به شما نشان دهیم چگونه طرح های مدرن ساحلی را که قبلا آن را دیده اید، کنار بگذارید و دکوراسیونی متفاوت خلق کنید.

  • ۰ پسندیدم
  • ۰ نظر
    • يكشنبه ۱۹ شهریور ۹۶

    بهترین مدل های مبل راحتی برای خانه های کوچک

    مبل راحتی کوچک قابل بخش بندی بهترین انتخاب برای خانه های کوچک

    best-sofas-for-small-houses (1).jpg 

    مبل بزرگترین قطعه در یک اتاق نشیمن است، مهم نیست که چقدر بزرگ یا کوچک است. این نقطه ای است که در آن شما با یک فنجان قهوه آرام می شوید، یک فیلم خوب را تماشا کنید، کارهایی انجام دهید، با مهمانان ولو شوید یا یک آخر هفته ای خوب داشته باشید. مبل های بخش بندی شده یل sectional یک جایگزین کاربردی برای خرید مبل راحتی معمول است زیرا فضای اضافی و راحت را ارائه می دهد. فقط به این دلیل که شما یک اتاق نشیمن کوچک دارید به این معنا نیست که شما نمی توانید مبل راحتی داشته باشید. در واقع، مبل sectional ممکن است بهترین گزینه باشد. شما با بخش های مختلف آن میتوانید انواع مبل راحتی و حتی یک تخت خواب کوچک نیز داشته باشید. وقتی به دنبال بهترین بخش های مدرن برای اتاق نشیمن خود هستید،مبل هایی انتخاب کنید که دارای پایه های کوچک و ساده باشد و هیچ مورد اضای در آن نباشد.مبل هایی با دسته های بزرگ و گرد اصلا به درد خانه های کوچک نمی خورد. یکی دیگر از نکات این است که با سعی کنید اندازه مبل استاندارد باشد،پشتی آن زیاد به عقب خم نشده باشد و نشیمن گاه آن هم زیاد عمیق نباشد.   

  • ۰ پسندیدم
  • ۰ نظر
    • جمعه ۱۷ شهریور ۹۶

    8 سوال که قبل از خرید مبل بعدی باید از خود بپرسید

    قبل از خرید مبل راحتی جدید به این نکات توجه فرمایید

    before-buying-the-next-sofa (1).jpg

    هنگامی که شما در مورد یک مبل جدید فکر می کنید، می خواهید راهنمایی های خرید مبل راحتی را بررسی کنید. در حالی که یک مبل خوب فقط در رنگ خوب آن خلاصه نمی شود و شرایط و موارد بسیاری را باید بررسی نمایید و سپس اقدام به انتخاب مبل جدید کنید.

    مبلمان خوبی مبلی است که اولا ارزان قیمت باشد،از پارچه مناسبی دوخته شده باشد، و در طول یک سال استفاده شکل ظاهری خودش را حفظ کرده باشد . ساخت و ساز یک مبل با کیفیت سالها آرامش را ارائه می دهد و دارای کلاف چوبی خوبی است که به شما اجازه می دهد آن را به صورت دوره ای بازیابی کنید.


  • ۰ پسندیدم
  • ۰ نظر
    • جمعه ۱۷ شهریور ۹۶

    10 سبک طراحی مبل راحتی برای افزودن شخصیت به خانه شما

    10 سبک طراحی مبل راحتی برای افزودن شخصیت به دکوراسیون منزل شما

    10-style-sofa-design.jpg

    ما در این مقاله قصد داریم  10 سبک طراحی مبل راحتی جدید را به شما عزیزان معرفی نماییم ، هر کدام از مدل ها یک سری ویژگی های بصری را در خود پنهان کرده است. این که آیا شما به عنوان یک طراح مبلمان راحتی شروع می کنید به سادگی با انواع مختلف مبل های موجود و جذاب آشنا می شوید، این پست فرصتی برای یادگیری بیشتر خواهد بود. این سبک مبل ها تست کیفیت و مشتری پسندی را رد کرده اند و امروزه می توان در خانه ها پیدا شوند.

  • ۰ پسندیدم
  • ۰ نظر
    • دوشنبه ۱۳ شهریور ۹۶

    6 نکته برای خرید مبل راحتی مدل تخت خواب شو

    چگونه میتوانم یک مبل تخت خواب شو باکیفیت بخرم

     buying-sofa-bed-model (1).jpg

    شما می توانید هر اتاق را به یک اتاق خواب یا اتاق مهمان تبدیل کنید با خرید یک مبل راحتی تخت خواب شو با کیفیت. یک مبل راحتی با هر نام - مبل راحتی، مبل خواب، مبل راحتی تخت خواب شو و...- یکی از انواع مبلمان همه کاره و سخت کار است که می توانید از آن استفاده کنید. این حقیقت وجود دارد که اکثر مبل های راحتی مناسب برای یک تخت خواب خوب نیستند اما با کمی دقت و خواندن این مطلب می توانید یک مدل راحتی تخت خواب شو عالی بخرید.
    هنگام خرید یک مبل راحتی، به یاد داشته باشید که در اغلب موارد به این مبل ها به عنوان مبل راحتی استفاده می شود. بنابراین، منطقی است که به ویژگی هایی که می خواهید در یک مبل تخت خوابشو باشد به طور دقیق نگاه کنید، مانند یک طراحی که متناسب با نیازهای شما و سبک مورد علاقه شما باشد. تنها تفاوت این است که شما به دنبال یک تشک راحت با ساز و کاری کارآمد می گردید.

  • ۰ پسندیدم
  • ۰ نظر
    • دوشنبه ۱۳ شهریور ۹۶

    13 نکته برای خرید یک مبل راحتی شیک و دوستداشتنی

    در هنگام خرید مبل راحتی به این 13 نکته مهم توجه کنید

    13-tips-to-buy-a-stylish-sofa (4).jpg

      آیا شما درفکر خرید مبل راحتی شیک هستید؟ قبل از اینکه با فروشنده برسر قیمت مبل راحتی به توافق برسید با استفاده از نکاتی که در این مطلب می خوانید می توانید یک مبل راحتی بزرگ و عالی و با قیمت مناسب خرید کنید. با ما همراه باشید و در هنگام خرید مبل این 13 نکته را حتما بررسی کنید. با این حال، قبل از اینکه شما حتی برای یک مبل راحتی بخرید، به سبک شخصی خود فکر کنید و مبلی را انتخاب کنید که برای خانه تان خوب باشد. اندازه و مقیاس را در نظر بگیرید و هرگز فراموش نکنید که برای اینکار باید اندازه گیری کنید. انتخاب رنگ و پارچه مبل هم بسیار مهم است و انتخاب رنگ مناسب، بافت،پارچه مناسب برای مبل همه بخش هایی از یک الگو کامل است.
  • ۰ پسندیدم
  • ۰ نظر
    • يكشنبه ۱۲ شهریور ۹۶