راهنمای خرید میز تحریر برای نوجوانان و میز مطالعه خوب

new-modern-model-study-desk (25).jpg

از آنجایی که بسیاری از نوجوان های امروزی در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند،بیشتر مدل های میز تحریر که در این مطلب از مبلیما مشاهده خواهید کرد کم جا بوده و برای دکوراسیون اتاق های کوچک بسیار مناسب هستند.

new-modern-model-study-desk (24).jpg

تمام نوجوانان، چه دختر و چه پسر مسائل زیادی را در اتاق خواب خود تجربه خواهند، در این دوره سنی آنها لازم دارند تمام وسایل مورد نیازشان در اتاق موجود باشد. مدل میز تحریر نوجوانان با طراحی ارگونومیک و زیبا یکی از همین نیازهای اساسی هر نوجوانی است. یکی از لوازم مورد علاقه هر نوجوانی داشتن یک میز تحریر و صندلی مناسب برای انجام تکالیف و کارهای مدرسه است. در این مطلب از مبلیما با نمونه هایی آشنا خواهید شد که طرح های خلاقانه جدید مناسب برای اتاق نوجوانان کنجکاو و در پی دانش را معرفی می کند.

new-modern-model-study-desk (23).jpg

 با مشاهده مدل های این مطلب، ایده های جدیدی برای خرید مدل های میز تحریر کم جا بدست خواهید آورد. توجه داشته باشید که مدل های دخترانه و پسرانه میز مطالعه فرق چندانی از لحاظ طراحی ندارند و شاید تنها وجه تمایز آنها رنگ بکار رفته در بدنه مدل میز تحریر نوجوانان باشد.

new-modern-model-study-desk (22).jpg

ما پیشنهاد میکینیم فریم تخت خواب خودتان را به میز تحریر وصل کنید با این کار ظاهر کلی اتاق خواب خیلی تر و تمیز و مرتب دیده خواهد شد. چنین میزهایی اغلب به طور سفارشی قابل تهیه هستند.

مدل-میز-تحریر-نوجوانان-17.jpg

در این تصویر همانطور که ملاحضه می کنید فریم تخت خواب در ادامه به میز تحریر تبدیل شده و دکوراسیونی یکپارچه و بهم پیوسته در اتاق خواب ایجاد می کند. با این کار میز و تخت خواب با همدیگر در یک گوشه اتاق قرار گرفته و فضای خالی زیادی برای رفت و آمد راحت نوجوان در اتاق فراهم می شود. زیبایی و کارایی دو عاملی هستند که در خرید مدل میز تحریر نوجوانان حتما باید اولویت اول را داشته باشند.

new-modern-model-study-desk (20).jpg

از میزهای باریک ولی طویل استفاده کنید. شکل ظاهری این میزها بسیار مدرن بوده و برای دکوراسیون های امروزی فوق العاده عالی جواب خواهند داد. البته چنین میزهایی فضای شلف و ذخیره سازی ندارند، بجای خرید میزهای کشو دار که اغلب فضای زیادی هم اشغال می کنند می توانید میزهای باریک و ساده را خریداری کرده و فضای بالای میز را با قفسه ها و شلف ها دیواری تزیین کنید.

در ادامه مطلب شما را به دیدن ادامه تصاویر میز مطالعه و میز تحریر برای نوجوانان دعوت میکنم

new-modern-model-study-desk (19).jpg

new-modern-model-study-desk (18).jpg

new-modern-model-study-desk (21).jpg

new-modern-model-study-desk (15).jpgnew-modern-model-study-desk (14).jpgnew-modern-model-study-desk (13).jpgnew-modern-model-study-desk (12).jpgnew-modern-model-study-desk (11).jpgnew-modern-model-study-desk (10).jpgnew-modern-model-study-desk (9).jpgnew-modern-model-study-desk (8).jpgnew-modern-model-study-desk (7).jpgnew-modern-model-study-desk (6).jpg