جدیدترین مدل های آباژور و چراغ خواب های زیبا برای یک اتاق خواب مدرن

Lighting-Floor-Lamps-Modern- (8).jpg

تصور کنید در یک روز اَبری و تیره و تاریک نور آباژور چه فضای دنج و گرم و نرمی را در اتاق خانه بوجود خواهد آورد. جالب است بدانید تعدادی از طراحان دکوراسیون داخلی انتخاب آباژور را مانند انتخاب تکه ای جواهر می دانند زیرا باید بدون اینکه اغراق آمیز و اغوا کننده باشد تاثیر خود را بر محیط بگذارند و فقط به مقدار کافی توجهات را به سمت خود جلب کنند. شاید همین دلیل باشد که انتخاب آباژور را کمی سخت و چالش برانگیزی کرده است.


 Lighting-Floor-Lamps-Modern- (9).jpg

در صنعت طراحی داخلی و اثاثیه منزل روز به روز با مدل های زیباتر و شگفت انگیزتری روبرو می شویم، مدل جدید آباژور ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. با انتخاب درست آباژور می توانید دکوراسیون اتاق خواب یا نشیمن خود را از یکنواختی دربیاورید و جلوه ای نفیس و زیبا به آن بدهید.

 Lighting-Floor-Lamps-Modern- (10).jpg

علاوه بر این زیبایی می توانید از حس فوق العاده ای که نور آباژور در طول روز و شب درون شما ایجاد می کند نهایت لذت را ببرید.

Lighting-Floor-Lamps-Modern- (11).jpg 

مبلیما : اگر آباژوری که انتخاب کرده اید هنگام استفاده ضربان قلب شما را کمی تندتر نکند در اینصورت انتخاب اشتباهی کرده اید و باید بازهم بیشتر به دنبال مدلی منطبق با احساسات و حالات خود بگردید.

Lighting-Floor-Lamps-Modern- (12).jpg 

برای مثال اگر از آباژوری بلند و بزرگ برای اتاق خوابی کوچک استفاده کنید در اینصورت شکل نهایی دکوراسیون مقداری بهم ریخته و نامتناسب جلوه خواهد کرد. برعکس همین شرایط هم برقرار است مثلا قرار دادن آباژوری کوچک در اتاق نشیمن جلوه چندان جذابی نخواهد داشت.

Lighting-Floor-Lamps-Modern- (13).jpg 

 اگر میز گردی در اختیار دارید بهتر است از آباژورهای مدل دایره ایی و گرد برای قرار دادن روی آن استفاده کنید و برای میزهای مربعی و مستطیلی هم از مدل های زاویه دار استفاده کنید.

 Lighting-Floor-Lamps-Modern- (14).jpg

معمولا آباژور هایی که از طرح های دایره ای و گرد استفاده می کنند انتخاب مطمئن تری برای دکوراسیون خانه هستند اما می توانید از آباژور زاویه دار و گوشه دار در صورت هارمونی داشتن با دکوراسیون خانه نیز استفاده کنید. اگر قرار است  آباژور بروی میز قرار بگیرد، هماهنگ بودن نوع میز با شکل آباژور ترکیب زیباتری را بوجود خواهد آورد.

 Lighting-Floor-Lamps-Modern- (15).jpg

طرح پارچه آباژور هم کاملا به سلیقه شما بستگی دارد می توانید از بین نمونه های کلاسیک و مدرن هر کدام که بیشتر برای دکوراسیون محیط منزلتان مناسب تر است را انتخاب کنید.

 Lighting-Floor-Lamps-Modern- (16).jpg

ابتدا باید مشخص کنید که چه مقدار روشنایی از آباژور خود می خواهید. بعضی از مدل ها از کلاهک هایی با پارچه های ضخیم استفاده می کنند که باعث می شود روشنایی کمتر و تیره تری نسبت به مدل های ساده داشته باشند.

 Lighting-Floor-Lamps-Modern- (17).jpg

در ادامه انواع مدل های جدید آباژور خارجی و چراغ خواب های زیبا را برای شما عزیزان قرار داده ایم که امیدوارم خوشتان بیاید.

 Lighting-Floor-Lamps-Modern- (18).jpg

Lighting-Floor-Lamps-Modern- (19).jpg

Lighting-Floor-Lamps-Modern- (20).jpg

Lighting-Floor-Lamps-Modern- (21).jpg

 

Lighting-Floor-Lamps-Modern- (22).jpg

Lighting-Floor-Lamps-Modern- (23).jpg

Lighting-Floor-Lamps-Modern- (1).jpg

Lighting-Floor-Lamps-Modern- (2).jpg

Lighting-Floor-Lamps-Modern- (1).jpeg

Lighting-Floor-Lamps-Modern- (2).jpeg