کارهایی که با انجام آن دکوراسیون داخلی منزل تان را متحول می کنید

inspire-interior-home-decoration (1).jpg
یکی از ساده ترین راه های تبدیل کردن یک اتاق خواب خسته و کسل کننده ، کشیدن ملافه های رنگارنگ در اتاق خواب است. تعویض بالش های نرم و راحت و خوش رنگ با بالشت های بی روح و ساده تحولی اساسی و چشم نواز در قبل اتاق خواب ینی تخت خواب ایجاد می کند. اضافه کردن لوازم جانبی هماهنگ مانند لامپ ها، پرده ها و دیوارهای هنری، محیط را چشم نواز می کند، و باعث می شود که اتاق خواب شما یک نقطه داغ طراحی در منزل شما باشد.
inspire-interior-home-decoration (18).jpg
یکی از دیوارهای خانه تان را یک رنگ شاد بزنید و با بخش بندی کردن دیوار با ورق های چوبی ساده و ایجاد یک کتابخانه زیبا برای قرار دادن تابلو ها و کتاب های خود می توانید یک چشم انداز ویژه ای به اتاق پذیرایی خود ببخشید که همه را متحیر کند.اگر با پرده مشکل ندارید استفاده از پرده های مخمل و بلند نیز در گوشه های پنچره یک ایده شیک برای روح بخشیدن به چیدمان وسایل شما و دکوراسیون است.
inspire-interior-home-decoration (17).jpg
چشم انداز شما برای جان بخشیدن به خانه همچنان ادامه دارد، اما برای ایده بعدی، زمان نگاه کردن به پایین است. شما می توانید هر اتاق با یک فرش بزرگ روشن کنید که علاقه و رنگ را به اتاق اضافه می کند. رنگ ها را از فرش خود انتخاب کنید تا بر هماهنگی وسایل تاکید شود (مثل لوازم جانبی و یا حتی مبلمان رنگ شده و یا میزتلویزیون)، برای اینکه یک دکور شیک و زیبا داشته باشید پیشنهاد میکنم توجه خودتان را به زمین بیشتر و بیشتر کنید.
inspire-interior-home-decoration (12).jpg
از وسایل رنگی در آشپزخانه خود استفاده کنید البته ما نمی گوییم که بروید و یک یخچال بزرگ به رنگ آبی برای خود بخرید اما میتوانید از وسایل کوچکتر مانند تستر و قابلمه های رنگارنگ و زیبا شروع کنید همچنین می توانید با کاشی های رنگی قسمت هایی از دکوراسیون آشپزخانه تان را رنگی و زیبا کنید به هر حال تمام این گزینه ها مواردی پرهزینه به حساب می آیند.
inspire-interior-home-decoration (6).jpg
رنگ آمیزی در هر منطقه از خانه خود را با یک دیوار گالری عکس زرق و برق دار کامل کنید . نه تنها یک گالری خوب، رنگ را به خانه شما می آورد، بلکه عناصر طراحی و مورد علاقه ای را نیز اضافه می کند که با نقاشی دیوارها امکان پذیر نیست. در نظر داشته باشید که اکثر اتاق های هنری متروپولیتن رنگ سفید رنگ قالب آن هستند: این به این دلیل است که آنها واقعا ایده آل برای برجسته کنند دیگر اجسام هستند و زیبایی را به یک مجموعه هنری می بخشند.
inspire-interior-home-decoration (5).jpg
همه قطعه های دیواری نباید در فریم قرار گیرند و این بیش از همه درست است. شما می توانید شکل ها و قطعاتی که فکر می کنید از یک تابلو جا افتاده است را به انتخاب رنگ خود در بیرون از آن اضافه کنید. این نمونه های رویایی به عنوان یک دکور زرق و برق دار برای یک اتاق خواب کودک عمل می کند و به شما اجازه می دهد هر دو رنگ و جنبش را به فضا اضافه کنید. نوارهای چسبنده قابل جابجایی می توانند ایده خوبی برای جان بخشیدن به دکوراسیون اتاق کودک دلبندتان باشد.
inspire-interior-home-decoration (9).jpg
ما درباره چگونگی اضافه کردن رنگ با ملافه و بالش صحبت کرده ایم، اما اگر میخواهید پارچه های خود را حفظ کنید، چه باید بکنید؟  مبلمان خود را با رنگ های داغ بیدار کنید. لوازم دل سرگرم کننده و بد شکل را از خانه خود بیرون اندازید لوازمی که نیاز به نشستن و توجه دارند را بروز کنید ، البته میدانم که شما به خوبی بر این موضوعات اشراف دارید اما برای تکمیل کردن رویای خود و زندگی در یک خانه دوستداشتنی نیاز است که تمام موارد گفته شود.
inspire-interior-home-decoration (13).jpg
آیا ناهار خوری شما باعث برانگیختن اشتهای شما  میشود؟ یک راه حل خوب این است که صندلی های خود را رنگارنگ کنید. از آنجا که تمرکز هر آشپزخانه بر روی میز ناهارخوری آن است، افزودن رنگ و گل و یا چند مجسمه کوچک و زیبا در کنار آن می تواند روحی تازه با محل ناهار خوردن شما ببخشد. انتخاب دیگر صندلی های اکریلیک با رنگ آمیزی گرم است. و در پایان به روشنایی آشپزخانه خود توجه کنید. شماباید یک آشپزخانه زیبا با دکوراسیون شاد داشته باشید و یک ناهار خوری که به اندازه کافی دلنشین برای غذا خوردن باشد.
  • در ادامه نمونه های دیگری برای ایده گرفتن و تغییر دکوراسیون داخلی خانه برای شما قرار می دهیم که به راحتی میتوانید از روی تصاویر نکات مهم را دریافت کنید.

inspire-interior-home-decoration (20).jpg

inspire-interior-home-decoration (15).jpg
inspire-interior-home-decoration (16).jpg
ایده هایی ناب برای تغییر در ظاهر خانه و دکوراسیون داخلی منزل

inspire-interior-home-decoration (14).jpg
-
inspire-interior-home-decoration (11).jpg
-
inspire-interior-home-decoration (10).jpg
-
inspire-interior-home-decoration (8).jpg
-
inspire-interior-home-decoration (7).jpg
-
inspire-interior-home-decoration (4).jpg
-
inspire-interior-home-decoration (3).jpg
-
inspire-interior-home-decoration (2).jpg