چگونه ظاهر یک مبل قدیمی را عوض کنیم و یک مبل راحتی جدید داشته باشیم

tired-sofa-into-a-new-sofa (1).jpg

اگر از مدل مبل خود خسته شده اید اما هنوز آماده نیست که آن را تعویض کنید، یکی از این راه ها را برای به روز رسانی آنها امتحان کنید. شما ممکن است تعجب کنید که چگونه می شود به آسانی یک مبل راحتی جدید داشت. امروز برای شما عزیزان برخی از ترفندهای عالی برای جدید کردن مبلمان را قرار داده ایم که امیدوارم مورد پسند شما قرار بگیرد.  

 

کوسن های جدید را امتحان کنید

ساده ترین و احتمالا ارزان ترین گزینه این است که یک بالش یا همان کوسن جدید تهیه کنید. بالش های مبل راحتی توانایی تبدیل کردن دکوراسیون محیط را به روش های تقریبا نامحدود دارند. شما می توانید از الگوها، شکل ها و اندازه و مواد مختلف استفاده کنید تا بهترین مدل کوشن را پیدا کنید.

tired-sofa-into-a-new-sofa (5).jpg

اگر مدل مبلمان راحتی شما در حال حاضر چیزی رنگی خنثی یا تاریک دارد به سراغ رنگ های روشن و پررنگ بروید؛ اگر هم یک الگوی گل داشته باشد بهتر است ، مدل های هندسی کوسن را امتحان کنید و آن را روی مبلمان راحتی خود امتحان کنید. حتی می توانید از بالشتک های نرم و یا سخت استفاده کنید برای بروز کردن مبلمان خانه تغییر در هر سبکی قابل تصور است، بنابراین هیچ محدودیتی برای آنچه شما می توانید انجام دهید وجود ندارد.

tired-sofa-into-a-new-sofa (6).jpg

اصلاح کردن دورچین های پارچه مبل

اگر شما یک مبل راحتی جدید جین داشته باشید و می خواهید آن را رسمی تر کنید، راهی مطمئن برای انجام این کار وجود دارد ، اضافه کردن برخی اصلاحات قاب قبول که مدل مبل شما مثل عوض کردن ریسه های دور مبل است . به سادگی میتوانید خطوط مبل راحتی را که می خواهید تعویض کنید.

tired-sofa-into-a-new-sofa (2).jpg

 فقط مطمئن شوید که بخشهای درستی از مبل را انتخاب کنید تا پایه و اساس دوخت مبل از بین نرود . و باید بگویم که شما نمیتوانید این کار را به تنهایی انجام دهید و باید از یک متخصص کمک بگیرید.

عوض کردن پایه های مبل

بله این درست است! شما می توانید ظاهر مبل راحتی یا کلاسیک خود را خیلی ساده و اما موثر جدید کنید و آن هم با تغییر پای های مبل ها . اکثر مبل های فروخته شده این روزها یک تکه ساخته نمی شوند. در بسیاری از موارد ، صندلی ها ، عقب و بازوها به صورت یک قطعه تولید می شوند و پس از آن پایه ها به مبل متصل می شوند.

tired-sofa-into-a-new-sofa (4).jpg

بنابراین اگر می خواهید تغییر ایجاد کنید، این واقعا آسان است. پایه های جدیدی را که دوست دارید بخرید و به سادگی با جداکردن و چسباندان دوباره پاسه های جدید و با اسپری کردن رنگ های قدیمی مبل راحتی یا کلاسیک خود را به یک مبل جدید و دوستداشتنی تبدیل کنید این تغییر کوچک شما را شگفت زده خواهد کرد.

tired-sofa-into-a-new-sofa (7).jpg

یک نمونه زیبای دیگر از کاور مبلمان راحتی

tired-sofa-into-a-new-sofa (8).jpg

کاور برای مبلمان خود سفارش دهید

البته شاید این کار زیاد ارزان نباشد اما شما می تواند با یک طراح باس برای مبل صحبت کنید و یک کاور زیبا برای مبلمان قدیمی خود سفارش دهید و یک ظاهر فوق العاده و زیبا به مدل مبلمان راحتی خود ببخشید.توجه داشته باشید زیبا شدن مبل قدیمی شما بستگی زیادی به مدل مبل شما دارد و هرچه از پیچیدگی کمتری برخوردار باشد مدل کاور مبل شما شیک تر و زیباتر خواهد شد.

tired-sofa-into-a-new-sofa (9).jpg

تغییر اساسی در وسایل اطراف مبل

این یک عمل قطعی نیست ، اما گاهی اوقات شما می توانید به طور کامل یک قطعه را با تغییر آنچه در اطراف آن است، به روز کنید. برخی از هنرهای جدید را روی دیوار و در بالای مبل راحتی خود قرار دهید ، تصویر زمینه جدیدی را روی دیوار و پشت آنها ایجاد کنید ، و یا حتی می توانید با افکت های نوری و  لامپهای جانبی جدید در هر دو طرف مدل مبلمان خود تغییری در ظاهر آنها به وجود بیاورید امتحان کنید،مبلمان وقتی که با چیزهای مختلف و زیبا محاصره می شوند،مطمئنا کمی متفاوت تر  و زیباتر می شوند!