چطور دکوراسیون خود را با مبلمان جدید هماهنگ کنیم

harmonize-the-decoration-with-the-new-sofa (2).jpg

فضای خالی بالای مبل می تواند بهترین نقطه در خانه برای یک قطعه هنری عالی باشد. در واقع، این نقطه شاید بهترین جا برای قرار دادن یک اثر هنری هماهنک با مبل راحتی باشد. اما سوال این است که چه نوع اثر هنری باید در آنجا باشد؟ آیا باید یک نقاشی باشد؟ یا یک عکس؟ یا چیزی کاملا متفاوت
در حالی که اکثر مردم با راه حل سنتی و با قرار دادن یک نقاشی یا یک عکس دکوراسیون مبل خود را تکمیل می کنند، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. مثلا یک بشقاب لعاب کاری شده زیبا یا یک شعی باارزش یا یک تابلو فرش.
عجله نکنید و به دنبال یک آیتم زیبا باشید
هنگامی که برای خرید مبل راحتی می روید یک ماجرا جویی هم انجام دهید و با خلاقیت خود یک مبل و یک اثر هنری زیبا برای یک شاهکار دکوراسیون پیدا کنید.

harmonize-the-decoration-with-the-new-sofa (6).jpg

قرار دادن یک آیتم هنری بزرگ و پررنگ

شایع ترین چیز برای قرار دادن بالای یک مبل یک قطعه از آثار هنری است. اما حتی اگر یک اثر هنری بی نظیر باشد یا با دیوار ترکیب شود، شاید تاثیر آن به حداقل برسد. اگر واقعا میخواهید یک نقطه کانونی چشمگیر ایجاد کنید، جسورانه عمل کنید و از یک دیوار با یک تابلو ساده عبور کنید . سعی کنید چیزی بسیار بزرگ ، پر جنب و جوش در رنگ ، و یا یک طرح گرافیک در خاص باشد. در نهایت اصطلاح 'جسورانه' برای تفسیر این کار شاید برای شما الهام بخش باشد، اما صحبت من این است که وقتی یک فردی به داخل اتاق می رود، چشم آنها بلافاصله به قطعه کشیده شود، زیرا این نکته بسیار پراهمیت است.
harmonize-the-decoration-with-the-new-sofa (1).jpg

ایجاد یک گالری تصاویر بر روی دیوار

گاهی اوقات تنها یک آیتم کافی نیست و این زمانی است که دیوارهای گالری واقعا می توانند انتخاب خوبی باشند . یک گالری عکس می تواند به شما اجازه ایجاد یک اثر تاثیرگذار و بسیار چشمگیر را بدهد و در هزینه ها و زمان صرفه جویی کرده باشید و به نسبت فقط یک قطعه هنری انتخاب بهتری داشته باشید. فقط به یاد داشته باشید هنگامی که تصاویر را آویزان کنید،قطعات طوری برای ایجاد یک دیوار گالری قرار بگیرند که با هم در هماهنگی کامل باشند و به عنوان یک واحد عمل کنند و به همراه مدل مبلمان راحتی شیک شما یک نقطه کانونی عالی را خلق کنند. مرکز کل گالری باید در سطح چشم افراد باشد . پیش از شروع حلق آویز کردن تابلو ها ، قطعه ها را روی زمین قرار داده و طرح خود را ایجاد کنید و به آرایش عکس ها و به اطراف آن نگاه کنید تا بتوانید یک ترکیب عالی را بدست آورید.سپس با همان آرایش و با حوصله آنها را در بالای مبل راحتی جدید خود قرار دهید. اگر فضا برای این کار ندارید ترکیب گالری خود را روی کاغذ بکشید.

harmonize-the-decoration-with-the-new-sofa (4).jpg

از جواهرات و نمادهای سنن مختلف استفاده کنید

کلاه های Juju آفریقایی در سال های اخیر در خانه های شیک در سراسر دنیا به وفور یافت می شود و دلیل خوبی هم دارند! کلاه ها (که توسط روئسای قبیله ای و صاحب نظران در امور دادگاه سلطنتی در کامرون مورد استفاده قرار می گیرند) از پرهای بزرگ و پر جنب و جوش تشکیل شده اند و در انواع مختلفی از رنگ (از جمله سفید و سیاه) ساخته شده اند. این می تواند یک انتخاب خوب برای یک مدل مبل راحتی با رنگ خنثی باشد.

harmonize-the-decoration-with-the-new-sofa (3).jpg

پرها به عنوان نماد رفاه شناخته می شوند و ویژگی های مثبت زیادی که در ارتباط با پرندگان (مانند آزادی) است را نشان می دهند. این کلاه ها در هر رنگ پیدا می شوند و این یعنی کمک به ایجاد یک اثر هنری زیبا و قابل توجه در بالای مبلمان راحتی شما که تضمین شده هم است و به هر فضایی صلابت و زیبایی خاصی را منتقل می کند . سعی کنید با استفاده از یکی از این کلاه ها و یک مبل ساده و شیک یک نقطه کانونی عالی را به وجود بیاورید،مطوئن باشید می توانید یک نمایش تاثیر گذار و جسورانه داشته باشید.

harmonize-the-decoration-with-the-new-sofa (5).jpg

استفاده از قفسه های زیبا و جذاب

این گزینه برای خانه های کوچکتر بیشتر و بیشتر مهم می شود، در دوره ای که مردم شروع به استفاده از هر گونه فضایی که در اطرافشان وجود دارد برای نشان دادن آثار و گنجینه های خود می کنند قفسه ها یک انتخاب هوشمندانه برای بالای یک مبل راحتی است. قفسه بندی بالای یک مبل راحتی می تواند راهی عالی برای حل مسئله ذخیره سازی فضا باشد و همچنین می توانید با یک حرکت خلاقانه لوازم جانبی خود را نمایش دهید. قفسه های شناور یک گزینه عالی هستند، همچنین قفسه هایی با براکت های تودرتو میتواند جذاب باشد. فقط مطمئن شوید که آنها به درستی نصب شده اند،چون احتمال اینکه آنها (یا چیزهایی که روی آنها قرار می گیرند) بر روی کسی که بر روی مبل نشسته است، بیفتد!

harmonize-the-decoration-with-the-new-sofa (7).jpg

یک مجسمه در کنار مبلمان قرار دهید

مجسمه ها از مواد و اشکال جالب ساخته شده می تواند ایده آل برای ایجاد یک ظاهر منحصر به فرد و یک دکوراسیون خانه باشد. اصطلاح مجسمه بسیار گسترده است، اما اساسا به معنای هر آیتمی است که یک قطعه هنری سنتی نیست (به عنوان مثال نقاشی یا عکس) و قابل نمایش است. این می تواند یک قطعه معماری جالب مانند یک تک پل، یک مجسمه آیینه ای ، شاخه های مصنوعی و یا هر چیزی دیگری باشد. کلید در اینجا این است که مجسمه باید دارای عمق زیادی باشد تا فضای خارج از مبل را پر کنند.