روش های ساده برای تغییر در دکوراسیون منزل

11-ideas-for-changing-home-decoration (6).jpg

خانه باید مرکز الهام و آرامش برای انسان باشد. هرچقدر هم که خانه شما زیبا و دکوراسیون آن جدید باشد بالاخره بعد از مدتی تبدیل به یک خانه عادی و خسته کننده می شود کارهایی باید برای بروز کردن و دلخواه کردن خانه وجود دارد که مهمترین آن نوع دکوراسیون و فضایی است که دوست دارید در آن زندگی کنید.

کارهای زیادی می شود برای تبدیل کردن منزل به یک خانه بروز و زیبا کرد از رنگ کردن خانه و وسایل آن گرفته تا افزودن چند تابلوی ساده و ارزان به خانه.

هیچ وقت از خانه تان ناامید نشوید.هرخانه ای با هر اندازه ای قابلیت زیبا شدن را دارد فقط باید کمی زوق و صلیقه به کار ببرید.در ادامه این مطلب قصد داریم تا چند ایده برای دکوراسیون منزل به شما عزیزان ارائه دهیم تا به کمک آنها خانه خود را زیر و رو کنید.


1- اضافه کردن پرده به خانه

شما نمی توانید کرکره را انتخاب کنید ولی می توانید آن را پنهان کنید.اگر خریدن پرده کرکره ای برای شما مقدور نیست می توانید یک پرده نازک و با طراحی زیبا و شاد روی آن اضافه کنید.

11-ideas-for-changing-home-decoration (1).jpg

2- کاغذ دیواری قابل برداشته شدن هم گزینه خوبی ست

تعجب کردید؟ بله،باید بگویم که چنین چیزی وجود داردو برای اولین بار در سینما ها و مراکز فرهنگی بکار رفت، ولی امروزه انواع مختلف و متعددی از این نوع کاغذ دیواری وجود دارد که مشتریان خاص خودش را دارد.

11-ideas-for-changing-home-decoration (5).jpg

3- تغییر اساسی در قفسه کتاب ها

کتابخانه یکی از وسایلی است که مدام به آن سر میزند (البته نه برای کتاب خواندن!! جسارت نکرده باشیم! ) و تغییر در آن ینی تغییر در آنچه که در خانه زیاد به چشم می آید می توانید در پشت زمینه قفسه ها کاغذ طرح دار بکار ببرید.

کتاب ها را طوری قرار دهید و یا خود قفسه را طوری رنگ کنید که قفسه کتاب ها با توجه به سلیقه و سبک خودتان مرتب شده و اثر زیادی در نتیجه این تلاش کوچک شما داشته باشد.

11-ideas-for-changing-home-decoration (9).jpg

4- استفاده از یک بورد زیبا در خانه

یک راه کوچک برای بکارگیری رنگ و نیز ایجاد فضایی برای نامه ها، لیست خرید و غیره.

11-ideas-for-changing-home-decoration (7).jpg

5- استفاده از گل و گیاه طبیعی

بعنوان مثال، داشتن گلدان زیبا در محیط یا در نزدیکی آن قطعا خلاقیت تان را تقویت خواهد کرد.یک گلدان کوچک بخرید گلدان آن را با هرچه که در خانه دارید زیبا کنید و آن را در نزدیکی پنجره منزل قرار دهید.

11-ideas-for-changing-home-decoration (2).jpg

6- از وسایل مبتکرانه در خانه استفاده کنید

اگر خانه کوچکی دارید می توانید با سبد ها و بخش های چرخان و قفسه هایی با بخش های مخفی، به ذخیره سازی بیشتر بپردازید.

7- یک فرش زیبا ایده خوبی است

اگرچه می توانید هر نوع قالی یا فرش که با بودجه شما متناسب باشد استفاده کنید، فرش های کنف هندی هم گران نیستند، می توانید هر مدل و هر سایزی را بخرید.یک فرش که با رنگ وسایل خانه هماهنگی داشته باشد و یا به رنگ دیوار نزدیک باشد می تواند تحول بزرگی باشد.

11-ideas-for-changing-home-decoration (10).jpg

8- رنگ کردن میز و صندلی ها

یک ایده ارزان قیمت برای زیبا کردن و تغییر عمده در دکوراسیون منزل رنگ کردن وسایل خانه با رنگ های شاد است.صندلی های آشپزخانه تان را حتی با یک اسپری ساده هم می توانید تغییر دهید.

11-ideas-for-changing-home-decoration (8).jpg

9- از برچسب کاشی استفاده کنید

برچسپ ها و استیکرهای موقتی که می تواند زمینه قدیمی آشپزخانه را مخفی کند.

11-ideas-for-changing-home-decoration (4).jpg

10- دستگیره ها و دسته ها را عوض کنید

در هر قسمتی از خانه می توانید انواع دستگیره ها را ببینید که میتوانید همه آنها را عوض کنید یا با چند حرکت خلاقانه آنها دوست داشتنی و زیبا کنید.

11-ideas-for-changing-home-decoration (3).jpg

11- مبلمان خود را دوباره بچینید

نیمکت حتما نباید مقابل دیوار باشد مگر اینکه کوچکترین آپارتمان را داشته باشید. در این حالت راه های دیگری برای تغییر نحوه چیدن مبلمان وجود دارد.

11-ideas-for-changing-home-decoration (6).jpg

با این ایده ها متوجه می شوید که آپارتمان شما هم میتواند مکان زیبا و دلنشینی برای زندگی بوده و میتوانید سلیقه و سبک خود را روی آن پیاده کنید. بدون اینکه آسیبی به خانه وارد شده یا تغییر اساسی در آن ایجاد کنید.

لطفا در قسمت دیدگاه ها لطفا ایده و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.